İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

22 Şubat 2015 Pazar

Liderliğe İnanmak



:)

Tanıdığın, ses tonunu bildiğin birisinin kitabını okurken, en azından ben okurken yazarın ses tonu kafamda dönüyor. Mehmet'in kitabı için de değişmedi bu durum benim için.

Liderliğe İnanmak, teknik bir kitap değil, daha çok bir yolculuğu anlattığını söylemek mümkün benim için. Sunumlarında olduğu gibi duygusal tarafını hissettim bu kitabın. 
Mesela Fazıl Oral sunumlarında can alıcı noktalar vardır, tespitler sırasında beynimin içinde havai fişekler patlar, Tanyer Sönmezer'in sunumlarında coşku vardır, enerji akar. Mehmet'in sunumlarında tespitler vardır, yeni kavramlar vardır, geçmişten bir hikayeyi paylaşır, akıcıdır ve konu bir yerde Çağan Irmak filmleri gibi gelir kalbinizin üzerine oturur. Kreşendolu finali pek ünlüdür.

Rahat okunan bir kitap, fontları göz yormuyor, mini bölümlerden oluşuyor, sıkıcı bir kişisel gelişim kitabı değil ya da Amerikan tv reklamları satış coşkusu yaşatmıyor şükürler olsun, alıntılar etkileyici.

- 1 kilo altın 1 dakika satın alamaz 


Bak bu güzel;

Suda yürümenin sırrı, taşları nereye koyacağını bilmektir...

Düşünsene suyun üstünde yürüyebilseydim mesela avatar olsaydım bir tür, oooo hayat süper olurdu, ne uğraşacağım sizle, su üzerinde yürür dururdum, o Pasifik senin bu Kızıl Deniz benim, mmmmhhhh(Kitabı böyle bir kafa ile okuyun, benim ilgim çabuk dağılıyor U know).

Kitap 13 Mayıs 2014'te kaybettiğimiz 301 madenciye ithaf edilmiş, ruhları şad olsun.


Coco Book Database puanı: 7,4 


P.S.III Sevgili Mehmet "çok" Özel, Liderliğe İnanmak kitabını imzalarken seni elbette biliyorum dediğin ve ilham veren harika kapak yazın için teşekkürler, iyi ki varsın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder