İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Eylül 2013 Cuma

Gelecekteki Sevgiliye Mektup

Bugün de aramadın aybolmuyor mu?

Yağmurlu bir sabahtan merhaba,
Henüz yapraklar tam anlamıyla dökülmedi ağaçlardan,
Hafif serin kuru sonbahar akşamlarını daha yaşayamadık,
Dün 30 dereceydi hava...
Hala istediğim kalemi bulamadım,
Aramaya devam ediyorum,
Alışverişe çıkayım dedim hiçbir şey beğenemedim, ne demek şimdi bu? Coşkumu kaybetmişim. Yardıma ihtiyacım olabilir. 

Yapacak çok yeni bir şey bulamıyorum, 
Yeni fikirlere ihtiyacım var,
Bir şeyler öner mesela,
Yeni bir yer gidilecek,
Yeni bir yemek yenilecek, 
Belki bir film görülecek,
Amuse me ve de impresse me soytarıların da eğlenmek hakkı,
Senin için savaşacak bir kahramanın olsun istiyorsun, sana değer versin, seninle ilgilensin, sen olduğun için sevsin seni, sakarlıkla parmağını kestiğinde bant yapıştırsın parmağını öpsün falan, so heroic.

Ayrıca hayvanlı mayvanlı belgesel izlemekten içim çıktı,
Hadi gel  morgan freemanlı ya da stephen hawkingli belgesel izleyelim,
Kabak çekirdeği yiyelim ve kabukları dökülsün anlamsızca.
Farkındaysan İstinye park diye tutturmadım, 
Ayrıca madem hava serinliyor balık yiyelim, çok canım sıkılıyor...
Fitness ya da hiphop dersine mi gitsem,
Okçu tekkesine mi gitsem, cinsiyet ayrımı yapıyollar mı? Are"ye sormam gerek kardeşi orada uhm..
Balık tutabiliriz ama balıklara dokunmam oltadan birinin çıkartması lazım,
Ayrıca balık da temizleyemem ben could you do this for me?

Ne diyor Ahmed Arif;

Yokluğun cehennemin öbür adıdır,
Üşüyorum kapama gözlerini.


Kahverengi göz harika bir şey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder