İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

3 Eylül 2013 Salı

O değil de acayipsin

Hello,

Güzel bir İstanbul sabahından daha çok tünaydına uygun.
Lucas ile kahvaltı yapıyoruz evet hobbit gibi, saçmalamadığımızda buluşup güzel şeyler yiyoruz, geziniyoruz, ne alakası var yeaaaa diyoruz.
Genelde ben sorular soruyorum, o öyle denize falan bakıyor. Uzmanlık alanı söylediklerimi bükerek beni farklı bir yöne çekmek öyle bir şey yapmak ki neyi savunduğumu falan unutmak. Ayrıca dinleme konusunda madalya sahibi, centilmen.

Ona göre ben pek nazlıymışım, so? Sıcak havayı sevmiyorum havuzda değilsem, hımf.


Tanıştırayım Lucas o bir çay sever ayrıca patatesperver bir bünye.


Bundan da yiyor



Bundan da


Ve bundan da

Ayrıca kokoreçin yenilebilir bir şey olduğu konusunda ciddi konuşmalar yapabilir.

Takalar geçiyor allı yeşilli


Sonra sormaya başlıyorum, bu kimin? Peki ya bu? Ya bu? Bunu biliyor musun? Sabırlı evet.

Peki bu kimin?


Peki bu kimin?



Sevmiyorum çay falan zorunda kalırsam içerim onunla da ama zorunda kalmamam için özen gösterir, biliyorum.


Lucas pabucu yarım çık dışarıya oynayalımmmmmmm.

Bu yazının fonu the Beatles , dear prudence, my dear dear dearest


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder