İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

14 Eylül 2013 Cumartesi

Soruyorum size bu ne perhiz bu ne lahana çorbası??

Izy!!!!!

Beni deli ediyor, yine çok enerjik uyandı bu sabah(14:30)
Telefonu kafayı yiyip herkesin numarası kaybolmuştu hatırlarsınız, dün bizim afacanlardan birinin doğum günüydü, telefonu yok bende dedi. Eee dedim sorun ne :)) tutturdu ama aramamız lazım twitterdan kutlamak yetmez. 
-Hayır aramak istemiyoruz dedim, hayırrrrrr oww yoooooooo
-Tamam biraz gıcık ama kutlamalıyız diye devam etti
-Bazen çok can sıkıcı olabiliyorsun"dedim kendisine o da beni cici olmakla suçladı.
Görüyorsunuz ya eskidendi telefon numarasını akılda tutmak, işim olmaz ev telefonumu biliyorum bir tek artık bir de kendi cep numaramı :o oha başıma bişey gelse arayacak kimsem yok, owwww yooooooooo, ama tabi kart  yedekleme olayı var...
Tamam sen ara dedim, peki ya sen???? dedi, 
-peki ya tamam tamam tamam tamam tamam dedim, ama aramayı unuttum.  Demek ki dün çok doğum günü Coco'su değilmişim, zaten erken yattım. 

Neyse Izy bomba halde patlayacak, bir diyete başlamış, diyetisyen onaylı lahana çorbası diyeti, harika dedim seni mutlu eden şey beni hiç etmiyor. Tutturdu hayır sen de yapacaksın diye. Ben 3 kilo vericiim normal insanlar 4,5 kilo veriyor, sen 8 kilo verirsin sana güveniyorum!!!
hayır sevgilim kiloyu dert etmezken Izy'nin etmesi neden( bi dakka ya benm sevgilim yok ki) asıl Izy'nin sevgilisi kilo vermesini istemiyormuş. Izy yeni oyuncağını buldu yeni hedefi bana kilo verdirmek hemde lahana ile, ya lahana bende hiç şık durmaz ki.

-Konuyu değiştirmeye çalışıyorum, yeni işim eve 3,5 dk uzaklıkta olacak ne dersin? Ama önce iş bulmalıyım.
-Şahane olur, bunu kutlamalıyız.
Geçtiğimiz hafta 3.5 saatte evine ulaşabildide kendisi, hayır pzt ne yapacak, okullu çocuklar çıkınca dışarı, kara Pazartesi!
-3,5 dakika harika diyeti düşün dedi
Tanrım beni taciz etmeye devam edecek!!
*******
-günaydın!!!!!!
-sana da günaydın lakin ben 7'den beri ayaktayım
-hımmm noldu
-bölünmüş uyku sendromu(yok öyle bişey uyduruyoring), sen ne yapıyorsun, Nuri ne alemde?
-ben çok mutluyum seninle paylaşmak istedim :)
- Noldu :))))))))[bu noktada ya çiçek aldı ya seni seviyorum falan dedi zannettim beklentim bu düzeyde ha bir de sevgilisi onunla çok ilgilenmiş var)
-darısı senn başına olabilecek bir şey
-(oha acaba ne oldu) evet dinliyorum çabuk söyle hadiiiii
-2,8 kilo verdim.
Olamaz hayallerim ve dünyam başıma yıkıldı, atlas la aralarını yapamayacağım, Nuri evlenme de teklif etmemiş, neymiş efendim 2,8 kilo vermiş hem de lahana ile!!! Planı kusursuz mu işliyordu benimle kafa mı buluyordu bilmiyorum. Planı bendim o açık, bana şekil vermeye çalışıyor o artık şekilci bir pislik.

-beni rahat bırak lütfen ve senin adına çok sevindim tabii. 
-olm sen de yap bak şapşahane olacak, atıyorum listeyi sana
Attı listeyi, hayır istemiyorum'a fırsat vermeden, bildiğin karınca duası, istediğiniz kadar çorba ama muz yok, 2. Gün istediğiniz kadar çorba ama karpuz yok, 3. Gün istediğiniz kadar çorba evet lahanaya tapıyorsunuz biliyoruz, 4. Gün 3.günde bitirebilirdiniz ama devam edeceksiniz incir falan yemeyin çok şekerli, 5. Gün kimi kandırıyorsunuz çorbayı için 7. Gün sonunda patates yok 11 kilo verin.... Neaa patateste mi yok????

-bugün git pasta ye ve pzt günü başla, çok memnun kalacaksın
-ya beyin fonksiyonlarım çalışmıyor benim acı bana rica ediyorum.

Yetmedi diyetisyen tavsiyesi onaylı bir yağ yakıcı tavsiye etti. Tanrım en son ne zaman bu kadar enerjikti hatırlamaya çalışıyordum, dayanamadım ve aradım kendisini. Lahana içmicem!!!! Diye çemkirmek istiyordum ama olay bambaşka bir yere kaydı.

Derin düşünceler içerisindeyim.
Çorbanın tarifine baktım, okumaya çalışırken kör oldum, 6 tane soğan mı? Oha! 
Zeytinyağlı dolma mı yapıyoruz hafız?
Osuruk mu? Lütfen yapmayınız monşer!!!!
İktisatta azalan marjinal faydayı muz örneği ile anlatırdı profesör, profesörlerimiz, akil hoca gibi bir tip düşün. Şimdi her birim muzdan aldığın tatmini düşün bir günde kaç muz yediğini düşün, mesela insansın bir de bu gerizekalı lahanayı düşün.
Poff.
I'm allergic to drama

Lucas'ı aradım, kendisine alternatif bir diyet bulduğumu da söyledim hayır öyle olmadı kendisine patlayana kadar kremalı makarna yediğimi söyledim. Kremalı makarna diyeti, o da çok makul karşıladı. No more lahana! Sorry Izy.

Telefonumu kapatıp bir adaya yerleşeceğim ve Izy beni taciz edemeyecek, evet çok zekiyim.

Hayırlı partiler.

Coco






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder