İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Eylül 2013 Cuma

Kariyer Planı


Sevgili yanak çocuk Selin Yetimoğlu sabah sabah şahane bir link paylaştı.
Cennet Hanım'ın neredeyse ruh ikizini bulduk bakın;






Yalnız Şükrü Kızılot'un 4.aylık nasıl alınır onun açıklamasını yapmaması beni meraklara saldı. Amca'nın artık seninle kimse evlenmez diyorlar'dan 3 maaş bağlanacak'a geçiş tarzına hayran kaldım. Acaba mezarları yakın mı? böyle saçma sorular işte.

Aşk lazım aşk hacı. 

Güüüü nayyyy dınnnnnn(Seda sayan tonu ile)

Efem gece boyu yağmur, fırtına vardı, nasıl üşüdük. Hava 19 derece ve gri bugün, kahve içip kımıldamadan kitap okumalık bir hava, yanına da çikolatalı pasta büksek ne şahane olur. Koltukta uzanıp tavana bakarken telefon görüşmeleri falan da yapalım. Lahmacun bile yenilebilir bugün.

Şahane bir yağmur kokusu var evet evet yağmur kokusu, kar kokusu gibi ayırd edilebilir, ayrıca toprak ve Çimen kokusu da alıyorum şu anda. 
Pikemi sardım Roma tanrısı gibi dolanıyorum balkonda, sarılacak bişey bulamayınca owwww yooooo.

Günün özlü sözü: Erkekler pikachu gibidir. Onu seçtiğinizi söyleyene kadar etrafınızda mal mal dolaşır.!!!( bak amcaya gömmüş teyzeleri seçilmiş ama gömmüş, mezarcı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder