İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

6 Kasım 2013 Çarşamba

Coco'nun Davet Edilmediği Zirveler/Kongreler/Toplantılar

Bir süredir ahaliyle bunun geyiğini yapıyorduk, yazmadan geçmeyeyim dedim.
Basın mensubu kişiliğim nedeniyle zirvelere katılabildiğim gibi onör konuğu olarak davet edilebiliyorum bazen. Bunun en güzel yanı eski ekip arkadaşlarınızla yaşadığınız sıkıntıları yaşamıyorsunuz mesela giriş kartını paylaşmak, yarım gün katılmak bir şey anlamamak, mesela direktör taklidi yapmak, ah merhaba ben var Mehmet Bey ama elbise giyebiliyorum yani, mesela koloni halinde gezmek, kafana göre takıl hacı. 

Ayrıca unutmayın kongrelere/zirvelere katılmak ayrıcalıktır çalışanın gözünde şirket daha prestijli görünür, valla, ya bu ülkede eğitim alamayan çalışanlar var! 

Prenses bugün konu ile ilgili daha fazla açıklama yapmayacak.

*****
Şekerim yılın ilk Kasım yağmuru yağdı you are not the only one diyerek november rain dinleyeceğim tüm gün.

Umarım hepinizin işi gücü yerindedir, iş görüşmeleriniz iyi geçiyordur. Çok merak ediyorsanız 1-2 gün bekleyin sevgili dostlarım kongre hakkında harika yazılar yazacaklar. Evet sahneye çıkıp ele güne karşı'yı orkestra ile söyleyen bendim.

*****

Biraz küfür içerikli oldu sorry ama olayı özetlemiş, böyle atom mühendisi, fizik öğretmenliği falan bitirmiş çok aday vardı bankacılık yolunda heba oldular...



Perşembenin Coco'su 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder