İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

17 Kasım 2013 Pazar

Lenslerimi taktım ağalar

I'm back in town

Bu yoğun ilgi için teşekkürler. Guys, love U all/ Twitter ahalisi candır. 

Beni öldürmeyen şey, umarım seni mahveder. Bundan dövme olmaz Trajan ile bile şık durmaz.

Lotr: the two towers'ta Gandalf bi' gider daha doğrusu düşer Aragorn'un tabiriyle, you fell! der Aragorn gözlerine inanamayarak Gandalf the White'a bakarken. İşte benim kabul edebileceğim tek kardeşlik yüzük kardeşliği hacılar.



Zamandan ve düşünceden azade kalan Gandalf akça pakça döner, ışıl ışıl... saçlarımda aklar var, düşüncelerim çok değişmedi, bir olgunluk falan da çökmedi, öyle tevekkül durumu falan yok ama 'olur öyle' tavrım hala mevcut. 

Malum geçenlerde gelen bir cuma mesajı ile mekanım cennet olmuştu, sonrasında 1 yıl doldu, bitti o zaman deyip K2'de inzivaya çekildim.




Do silly things, valla.

Ben de yaptım, hala yapıyorum, hayat o kadar ciddiye alınacak bir şey değil, itina ile yaşayınız. 

İlişki durumu: Sarılmayı bilmeyen bir adamla acayip kadın'ın sonsuza kadar konuşmaması.

Ruh hali: Öyleyse git, bundan başka dünyalar da var, yani diyor ki; biz ayrı dünyaların çocuklarıyız.

Orta Dünya sana gelmez.

Always yours,

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder