İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

7 Kasım 2014 Cuma

Bana Biraz Kendinizden Bahsedebilir misiniz?




Masanın karşı tarafında olmak: Malı Arap Faik'ten alıyorduk...



Yetenekleriniz, hobileriniz, siz, ne yazık ki karşınızdaki insanın önyargıları ile değerlendiriliyor.

Karşıdakinin profesyonelliği ve değer yargıları kadar var oluyorsunuz.

Mesela yurt dışı gezileriniz fazla ise bunu anlatırken gittim, gezdim, gördüm hikayenizi sunum şekliniz, bunu pazarlama şekliniz önem kazanıyor birden. Maceraya atılma şekliniz bir de bakıyorsunuz terfi almanıza neden oluyor.

Hobileriniz kimliğinizin parçası oluyor.

Okuduğunuz kitaplar, katıldığınız eğitimler, konferanslar, zirveler kendinize yaptığınız yatırımlar oluyor. Boşa geçirilen zaman değil.

Tavsiyelerin, deneyimlerin aktarıldığı bir tablet, hap, meyve suyu formu ya da şurup yok.

Üzgünüm okuyucu, kendini tanımakla başlıyor hikayen, kendini tanıdığın kadar var oluyorsun. Kimsin sen?

"Kimim ben?" sorusunu sorarak başlayabilirsin. Cümleye nasıl başlıyorsun, baba, müdür, sevilen arkadaş, sevgili, sıkıcı bir abla, aktif geçirgen? 

Asansör cümleleri, toplantı cümleleri, mülakat cümleleri, hazırcevap bir yapınız yoksa  prova yapabilirsiniz. Tabii ki ayna karşısında.

Evet bir bana sorulan bir sorunun cevabının daha sonuna geldik.

Değerlendiriciler muhteşem insanlar olmayabilirler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder