İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

19 Aralık 2013 Perşembe

1 kadın 1 erkek ve güzel giden şeyleri bok etmek üzerine güzelleme

Kızlar, toplanın bir şey anlatacağım.

Böyle minnoş minnoş takılıp yeri geldiğinde affetmeden laf sokuyorum ya işte o günlerden biri, burada zıp zıp yapacağım şimdi.

Ofis arkadaşlarımdan biri as usual 1.80 bir sarışın, tarihin her döneminde böyle bir arkadaşım olmuştur, genelde de uzunlarla iyi de anlaşırım, neyse sevgilisi ile sorun yaşamış, adam annesini arıyormuş her akşam ama "anam, garip anam, çilekeş anam" demeden uyumuyormuş, freudyen bir gönderme yaptık konuşma arasında, ödipus sonra jung falan derken...bir gece uyanıyor ansızın adam "aman tanrım annemi rüyamda gördüm" diyor, hemen aramalıyım, arıyor bıdı bıdı bıdı bıdı.. Evet ana kuzuları erkekler ve bağımsızlık, ikili ilişkiler üzerine cikleyeceğimi sanıyorsunuz lakin hayır yazdım bitti.

  1. Bir adam size çirkinsin diyorsa kaçın,
  2. Çok aşığın var diyorsa kaçın,
  3. Bravo diyorsa başarınızı kıskanıyorsa kaçın,
  4. Çiçek göndermiyorsa, haftada 1 kez arıyorsa kaçın, cimridir,
  5. Paradan bahsediyorsa, bütçesi sarsılmışsa kaçın/kendini gerçekleştiren kelle avcısı olmayan bir rol modelden bahsediyorum burada,
  6. Fb profilinde sizinle ilişkisi var'ı evliye çeviriyorsa,
  7. Tüm hesaplarınızdan bir stalker gibi izliyorsa,
  8. Laf sokuyorsa mesela sm üzerinden,
  9. Size ilgi göstermeyip kaşarlarla ilgileniyorsa,
  10. Ya da f.ck buddysinden bahsediyorsa, burada yazar aktif bir cinsel hayatınız olmadığı tezi üzerinden hareket ediyor, bi' ekşın yapmayacağız gibi cümleler kurulmuş mesela diyelim,
  11. Yürürken elinizi tutmuyorsa,
  12. Arkadaş listenize musallat olduysa kaçın,
  13. İlgilenmiyorsa falan,
  14. Biseksüel ise kaçın üzeri kaçın,
  15. Bile isteye kalbinizi kırıyorsa, kaçın
  16. Sürekli eski sevgilisinden/nişanlısından bahsediyorsa, olm hiç bir kadın eski sevgili hikayesinden hoşlanmaz, tamam yaralısınız falan da taktik yapmıyorsa eğer cidden ilgilenmez lan, tek odak kendisi olsun ister, gerizekalı mısınız?
  17. Bu noktada ama sen anlatıyorsun diyene, ama minnoş burası benim blogum, okumayabilirsin diyorum,
  18. Konu belirlemenizi istiyorsa, kaprisliyse, kaçın, 
  19. Kökeninize laf edebilecek kadar şuursuz ve ırkçı ve kişiliksiz ise,
  20. Size, sizinle birlikteyken geçirdiği güzel an'a odaklanmayıp bok ediyorsa,
  21. Canınızı sıkıyorsa,
  22. O ilişkiye değer vermiyorsa,
  23. Kızım diyorsa, kaçın,
  24. Sizi sevmiyorsa kaçın,
  25. O kapıdan bir kez çıksın, kaçın
  26. Kıskanmıyorsa annesi ile altın gününe gitsin kaçın, benim olan benimdir hacı bu konuda çok net bir tavrım var, arz ederim.

Run Forrest run!!!!!

Sen çok prensessin yeaaaa diyorsa ağzının üzerine terlik fırlatın kaçın, öyle sarı pis tuvalet terliği ya da kaşığın tersiyle vurun sonra mor çatıya falan sığınsın işte...

Ve elbette ben sana daha laf sokmaya başlamadım bile minnoş derim kafam şu anda o kadar güzel, Urfa'nın etrafı gerçekten dumanlı dağlar.

Ve elbette aklı başında olan bir sevgili bu tür bir yazıyı okuduğunda "Coco, love, sen yine rüyanda ne saçma bir şey gördün, bana mı kızdın ya da kızdırdım mı ruhum, canımmmmm " falan der.



Bunları yapmıyorsa zaten sağlıklı bir ilişkiniz vardır hacı, her şey güzel gider, evlenirsiniz belki kabul edersin, saçlar ve gözlük bana benzer, burun ve dudaklar ona benzer şahane bir çocuk yaparız, bu dünyaya benden bir parça gelmesinden daha harikulade ne olabilir.

Kız olursa adı hüdaverdi olur, erkek olursa yaşanmışlık, ohhhhhhh mis. Eğer boşanırsak falan çocuğu ben alırım, göstermem falan, zaten kız olacak. Hüdaverdi ile süper hayatımıza devam edeceğiz, üstünzekalı çocuğumu alıp patates baskısı falan yapacağım, o da benim gibi 2 aylıkken konuşmaya başlayacak, zaten onu süper marketten hazır alacağım, evet. Bir xy'ye bakar hacı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder