İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

22 Aralık 2013 Pazar

Günaydın değil, gidin buradan


Böyle bir yerde uyanmalık bir sabah, günaydın canım.



Gün aymasın, uyuyum ya biraz daha uyuyum N'olur, çok uykum var...

Ani gelişen bir migren atağı sonrasında kamyon çarpmış, fil tepmiş, kalbimin üzerine hipopotam oturmuş gibiyim, ayılmak zaman alıyor. Zaman yetmiyor. Hatırlarsın özledim diyebilmek için(ki onu bile başaramamıştım) tam tur denemem olmuştu ne kadar sarhoş olabilirim ona benzer bir şey yaptım, bu kez yediğim haltı unutayım diye sanırım Allah belamı verdi.

Rüyamda sörf tahtası üzerinde kaplumbağa duruşumu almışım, böyle deniz, mavilik, derinlik falan ne değişik ne güzel bir rüyaydı, anlayamadım yine..

Valizimi boşalttım, yeni çantamı yerleştirdim, çok acıktım ben.

Küçük bir kahvaltı? No bu hafta çok patates yedim bugün olmaz. Kahvaltıyı ben hazırlarım, karma sen de göl evini hazırla.


Hepsini yedin mi diyen varsa saçmalama tabii ki yedim, boru değil -16, ayı gibi yedim, öküz gibi yedim, hepsi yarım kaldı :/

Sonra da belki böyle bir yer, gözlük falan takarım, boynuzlu polar şapkalar, yuvarlanırım topalak olurum. Evet stabil  olmayan ruh halim ve bitmek bilmeyen isteklerim, sen Coco'sun büyük düşün. İste ve senin olsun.



Çok şey istiyorum günlük, istediğimi alırım, fırk.




Ağız üstü mızırdanacağım akşama kadar, sonra da istemeye istemeye maniküre gideceğim, hayatıma heyecan katmak için solaryuma girebilirim. Zalimsin Winter.

Zorunlu edit: Sonra dedim ki haftasonu oraya geliyorum ve bu saçmalık sona eriyor, muhteşem bir haftasonu geçiriyoruz! Giderek normalleşiyor her şey.(Uyandım ve salyamı sildim) 
kuaföre diye çıktım, sonra eski şirketin servisinin aldığı yere kadar yürüdüm, yaklaşık yarım saat servis bekledim anlamsızca, neredeyse Murat bey'i arıyordum-neticem dondu, sonra dank etti, bugün pazar, ben orada çalışmıyorum, akşama kadar yattım, aslında kuaföre diye evden çıktım, olaylar olaylar... Siz ne kadar dalgın olabiliyorsunuz, ne kadar kayıyor şirazeniz, bir benim başıma mı geliyor böyle şeyler, bir benim mi dünyam karman çorman ve alt üst olmuş! Fak! Zaten burnum kombiye girdi..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder