İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

30 Aralık 2013 Pazartesi

Bence 2013 şahane bir yıl siz sıkıcısınız



Öyle geldi, böyle gitti, kara geldi, ilk ünlü öldü bilmem ne geyiği e yetti beaaaaaaa.

Olm mal mısınız? Her yıl biri ölmüyor mu? Ne demiş atalarımız, yatan değil  vadesi yeten ölür, bak beni böyle konuşturuyorsunuz 44 yaşında olduğumu herkes öğrenecek.

2013 şahaneydi, muhteşemdi, horribly fantastik bir yıldı, hem içinde 13 olan bir yıl nasıl kötü olsun.

En güzel yıl benim olsun, en güzel 2014'te benim olsun, en çok beni sevsinler dedim. Gayet güzel bir yıl oldu, daha iyisi beni bekliyor.

Yolo hacı yolo yani


Sevgilim olunca üzerine etiket yapıştırıcam, benim olan benimdir hacı.



Profiterol yedim az sinirliyim hacı, zaten şumi komaya girmiş, snowboard yapıp ayağımı ve kolumu kırma planlarımı askıya alıyorum, komada yaşayamam ben öyle konuşmadan bitki gibi. Komaya girsem sevinir misiniz? Doğru söyleyin bak, ziyaretime falan gelen olur mu? Yoksa splendid isolation falan mı yaşarım, bak o da olabilir, arabesk filminden terkedildim isimli şarkıyı söylerim içimden napim.


Yılın son yazısı falan değil, bir sürü taslak yazım var, geri doğru canlandırınca geride yayınlanacak ahahahaha.

Öperim.


Sen Mordor da yenisin galiba.

İlişki durumu: Canım yanakların tam ısırmalık dobişko olmuş, tombikto olmuş mıncıklayabilir miyim, kış moduna girmişsin, ay ay ay ay. Superhero gibi superhero.

Ruh hali: sevgilim olursa yanaklarını mıncırabilirim nasıl olsa benim olacak.

Always yours,

Coco,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder