İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

10 Mart 2014 Pazartesi

Herkes yalan söyler





Zaman insanlar için yaratılmış en büyük hipnoz. Geçmiş de gelecek de yalan.

Mordor'da bir sabah daha, koyu, yağmurlu, ışıksız, soğuk.

Her güne insanları severek başlamıyorsun kabul et, bazı günler daha sıkıcı. Birkaç gündür modum bu, yeni gelen hediyelerim ve oyuncaklarım dışında bir şey yok.

Programı düzeltip eski koçumla buluşacağım bu hafta, sürekli bir öksürük durumu olduğu için kafatasım beynim birbirine çarpıyor.
Plaza'nın önünde bir kedi hırlıyor, hadi kabul et içinden gelişine vurmak isteyenler vardır bu kediye.

A kapısı güvenliğinden geçerken çantayı bırakıyorum banta, bende yandan xray'den geçiyorum, ötüyorum haliyle, güvenlikteki kız;

-hanımefendi üzerinizde telefon mu var? 
Diye soruyor, 

Kafamdaki şapka beni daha da minnoş yaptığından ve de iyi bir oyuncu olduğumdan hemen kaşları kaldırıp yooo diyorum,
-tamam geçebilirsiniz,

Yooo(hanımefendi babandır!) sadece telefon yok, anahtarlarım ve bozuk paralarım var cebimde o yüzden ötüyorum. Günün ilk yalanı servis şöförüneydi, günaydın, 2.si güvenlik görevlisine, bina içerisinde ilerledikçe yalan sayısı artacak.

1 kelime, 6 harf, 1 yalan: iyiyim

Bir insanın günde söylediği ortalama yalan sayısı: 3

Bravo peki sen kaç yalan söyledin bugün kendine?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder