İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

25 Mart 2014 Salı

Şirket çalışanını sosyal medya hesabında ekleme eşiği


Yine çok minnoş bir konu ile karşınızdayım, geçen gün yine servisteyim ekipten arkadaşımla, kendisi der ki(umuyorum bugünleri çocuklarımıza o zaman fb kapatılmıştı diye anlatmayız geyiği...) ya beni ekliyorlar fb'dan. 
Eklerler hacı diyorum eklerler, reddet. 
Ya ama ikdayım..
So?
Yani ...
Yanisi şu bölgede ekli olanlar var şu an onu eklemezsem sonra karşılaşırsak?

Öehhhhh, hacı burası senin kişisel alanın, oturup bir de onu mu düşüneceğim?

Geçen gün biri eklemiş beni şirketten, tanımıyorum normal olarak 10000+ insan var! baktım bu ne yeaaaa dedim, ne ekleyeceğim seni, linkedin olsa belki hani mesafeli profesyonel ilişki kisvesi altında olur..


Bu noktada ekibin süper bir geyiği var, ekleme talebi gönderen kişi;

1-yakışıklı mı/güzel mi
2-evli mi
3-mokoko yapılabilir mi
4-succession planing'i nedir
5-grade'i nedir(c-level mı, varoş mu, concon mu, ugly betty mi?)
6-eklerim ama Limited profil yaparım(akıllıca-gerizekalıca fark edilmeyeceğini mi düşünüyorsun, so minnoş)
7-eklerim, 1 gün bakarım profile(adam mı diye sonra lafa bakarım) sonra silerim avucunu yalar
8-ekleme talebini bekletirim
9-eklemem/kabul etmem, canım ne isterse, benim tasarrufumda beni eğlendirmeyecekse ne işim olur benim 700 arkadaşım var yeaaa...

İşte ne koca koçyiğitler bu uğurda katledildi, nice potansiyeller harcandı. 1980 sonrasında doğan efsanevi nesil ne aşklar yaşayamadı.

Size bununla ilgili bir anımı anlatmak isterdim ama milletçe birlik ve beraberliğe ihtiyaç duyulan günlerdeyiz ve benim uçağa binmem gerekiyor.

Kararsız Kahramanınız,

Coco








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder