İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

28 Mart 2014 Cuma

Cuma candır!!

Doktor ayı gibi yemelisin dedi, o yüzden kahvaltı yapıyorum şimdi saat 09:04 oooo mesayiiiiyeeee geç kaldım, No toplantı yoksa istediğimiz saatte gelebiliyoruz.

Saplanan okun arkasını kırıp hayata dönen Kahraman gibi uyandım bu sabah.. 
As usual midemde olmayanları çıkarıp gözyaşlarımı sildim çünkü hastalık bunu gerektiriyor i hate antiperistaltik hareketler..

Free friday yani bugün robin hood taytı, tunik üzerine Yelek giyme günü, boynumda çok şık bir şal var ayağımda babetler, No ayak bileği kalın olan babet giyemez ayağımda norman botları zaten yağmur yağıyor. 

Önümüzdeki haftanın eğitim programı tamam, Kartepe olmadı mordor yapacağım 2 seyahat var dönüşte eski ekiple brunch, so ben zamanını etkin kullanmak zorunda olan bir Coco'yum.



Sabah daisy geldi oryantasyondaydı 4 gündür, adayın biri mezarlık fotosu yollamış kargo ile kendisine benim dedelerim bile sizin şirketinizde çalışıyordu demiş açıklamada, mezar taşında şirketin logosu var, aksınekddldmslsnsjnsldk hasktrsin sayın seyirciler karnıma ağrılar girdi. 
Bu neyin kafası????
Evet, harika bir haftasonu diliyorum bazılarınıza.

Ruh halim*


Love,

Coco
Xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder