İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

26 Mart 2014 Çarşamba

İş görüşmesine gelen adayı bir süre marine etmek

Evrak teslimine de gelmiş olabilir hemen artistlik yapma, buradaki tek artista benim, u know başlığa takılma.

Yani diyor ki; denyoyum zamanımı yönetemiyorum, kendime saygım yok, adaya saygım yok, kimseye saygım yok.

Hayırdır hacı aday uzay zaman mı bükecek odada seni beklerken, yakınlarda karadelik mi var?

Aday geliyor, form dolduruyor önceden sap'tan falan form gönderilmemiş gibi yazıyorum, bir odaya alıyorsun hayır sen gülümsüyorsun ve beni geniş bir odaya alıyorlar gibi bir şey değil. Adayı dandik bir odaya yönlendiriyorlar, temiz mi, düzenli mi, bir önceki seansın bardakları vırtları zırtları temizlenmiş mi bilinmez. Havasız mı, küçük mü, devasa mı, kat garsonu gelmiş mi ya da asistan ne alırdınız diye sorulmuş mu? Who knows? 

Açıklama yapılmıyor, klima ayı gibi açılmış, 28 derece bir de haber vermiyorsun aday bekliyor bekliyor bekliyor. Niye bekliyor? Senin ananı bacını bekletseler hoş olur muydu?

Yaw he he stres mülakatı, senin klasik yöntemlerini ve beyninin loblarını ayrı ayrı...

İşte o aday öyle bekliyor sen de sığır gibi arkadaşlarınla sohbet ediyor, saçmalıyorsun ya sevgili ikcı senin evlerine ateşler salsın, o derece.



Gözlüklerim şeqil adayı bekletme çekil(olmadı bu rhyme üzerine çalışmam gerek).


Hastalanıp da durulan kahramanınız,

Coco



1 yorum:

  1. Mülakatların yüzde 90' ında başıma gelen durum.

    YanıtlaSil