İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

5 Temmuz 2014 Cumartesi

Consultant Humor

U know i'm a consultant, hr consultant yok ya hr princess and also consultant.

Ben böyle yazıyorum da, bu yazdıklarımı okuyup bana sallayan tuhaf tipler var o da ilginç, benim dünyam başka, 1 kurgu bir kişiliğim 2 hr'ın dark side'ındaki olayları yazıyorum. So, bunlardan biri normal kariyeri olan bir profesyonelden çok daha fazla sayıda şirketle ve onun yöneticileri ile çalışma fırsatım oldu. 2.si consultant humoru diye bir şey var sözleşmelere bakın kaşe %8 ile %22 arasında değişir, bu büyük bir tatmin yaşatabilir or Rolling Stones'dan i can't get No satisfaction şarkısı fon müziği olur.


Satış hedefi olan satışçı ikacılar onlar ki satış sevmiyorlarsa hayatları çok zor bence, satış geliştirme birimi olan bir yere geçsinler. Adayı yönlendirir, favor yapar gibi konuşur sonra çat faturayı gönderir şirkete, sonra faturanın ulaştığı sabah örnek veriyorum( atmıyorum, atıyorum nedir güzel kardeşim, atmak nedir, toplantıda falan sallıyorum diyorsun geri zekalı mısın? Radyasyona mı maruz kaldın, atma, örnek ver. Sesli döşönöyorommm deme, sesli düşünme, fakin' brain storm toplantısında değiliz, zaten balık kılçığı metodunu da 2000lerin başından beri kimse uygulamıyor, o nedenle shut up an .... devam et!) 
... Örnek veriyorum Pınar Hanım çok şaşırmış halde kendisini arar, ne sandın Pınar? Niyle beslenir danışmanlık şirketleri? Bu adamlar toz satmıyor, ürettikleri şey hizmet, sana bedavaymış gibi aday mı yönlendirecekler? So naive. Merak etme ben yapmadım, ben böyle çalışmam.

Ha bir de madem Denzel ile başladım onunla bitireyim, olaya bir de consultant tarafından bakın, siz her haber vermeden mülakata gitmediğinizde danışmanların boğazına kaçıyor ve ölüyorlar, ölmeden önce de yüz ifadeleri bu şekilde oluyor.



40 yaşına geldiğinde bpliğe devam etmeyi ya da kendi uydurduğu bir ünvanla kariyerine devam etmeyi planlayan harikulade kahramanınız,

Coco

Ruh hali: dolana dolana ay dolana'yı söyleyen hababam sınıfı üyesi
İlişki durumu: 365 gün önce bugün neyse aynı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder