İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Şöyle yaprakları şarkı söyleyen bir ağacın altında



Merhaba günlük,
Hava çok güzel, kuşlar uçuyor, magma her zaman olduğu gibi sıcak. Şehirden kaçtım.
Bu haftaki küçük başarılarımdan bahsedeyim;
39 derece sıcaklığa rağmen henüz farenjit falan olmadım, otelde klima açık uyudum, İstanbul'a büyük bir özlemle döndüm.
Çektiğim fotoğraflardan biri fenomenin biri tarafından caps oldu,
6 olumlu adayım var, hiçbiri teklifi reddetmedi,
Haftayı kimseyi üzmeden kapattım,
Alışverişe gittim abartmadan 12 yeni itemle geri dönebildim, Kütahya porselene neredeyse maaşımı bağışlıyordum,
Senfonik bir konser bulup ;) Izy'i kandırdım,
3 kitap okudum, 2 film izledim, 6 gblık internet paketini 4 günde tükettim, işte size major bir sorun sayın günlük.
Haftanın bombası Mestan Bey'den geldi "Para ile işim yok,  sadece sinirlerimi yatıştırıyor"
Hamakta sallanan kahramanınız,
Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder