İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

6 Şubat 2013 Çarşamba

I'm going on an adventure

Coşku ne zaman yaşadın en son?
Bugün yaşadım ben,
Mutluluktan susadım,
Tükrük bezlerim kurudu o derece,
Sonra bu mutluluğumu iyi haberi herkesle paylaştım

I am legend diyebilmeli insan, yoksa bu halim iyi hava yüzünden mi, insan doğası ne tuhaf çikolata yerken mutlu kariyer ile ilgili karar alırken kararsız ve kasvetli.

Hah eski sevgilime de buradan suck it monkeys i'm goin' corporote diyorum liz lemon gibi monkeys çoğul oldu farkındayım.

Cuma günü bir toplantım var, umuyorum ki çok sempatik geçecek, uğurlu Nikelarımı giyeceğim bildiğiniz gibi eski ve turuncu, dün gidip baktım vepaya yok aynısından yoğğğğğğğğ

İş bu yazı keyfim ve kahyası için yazıldı,
İyi ki çok mutlu olsaymışım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder