İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Şubat 2013 Çarşamba

13 Şubat 2013 ik zirvesi

Sabah biraz erken gittim hazırlıklar tamamlanmamıştı, bir zirveye nasıl hazırlanılıyor bizzat görme şansım oldu. Kayıt yaptırdım, vestiyere uğradım, sonrasında hoşgeldin çantamı alıp alemlere aktım, ik dünyası beni bekliyordu.

Hoş bir açılış gösterisi sırasında yoğun bir gündemle devam etti, belirli bir eksende ilerleyiş benzer şeyler bir o kadar da farklı konularda bahsettiler konuşmacılar. Yine de bir uyum söz konusu idi.

20 dakikalık bölümlerde tadımlık sunumlar izledik, sunucular da oldukça heyecanlı ve enerjikti:)

Sürprizlerle dolu bir güne şahitlik ettik.

Birkaç fotoğraf paylaşıyorum.
Kapanış çikolata ile:)


Buralar hep ikacı doldu, yani başımıza bir şey gelse memleketin en ünlü ikacıları:))))















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder