İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

6 Şubat 2013 Çarşamba

Zirveye gidiyorum

MCT İK ZİRVESİ için davetiyem geldi, iyi oldu çok da güzel oldu. Bu zirveyi ikacıların noeli gibi düşünebiliriz:)


İk şemsiyesi, ik şapkası ve en sonunda ik kanadı/ bak bundan süper ofis bölümü olur West Wing gibi.

Neyse melek yatırımcı değilim ama büyüyünce olmak isterim, amca ben 30 yaşındayım ne büyümesi,
X kuşağı y kuşağı ile enerjiyi konuşacak bugün.

Evet hazırım, yochai kitabım hazır, kartlarım hazır, gözlüklerim hazır, ajandam yanımda, şahane bir İstanbul günü beni bekler, bol fotoğraf bol izlenim, 3 yaşından beri observerım ben.

Ay kim gelmiş kim gitmiş, kim şık kim rüküş, kim leopar giymiş kim kürk hayvan katliamına dur diyelim. Hashtaglerde bunlardan bahsedersem beni salondan atarlar mı acaba?

@K2

Always yours,


Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder