İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

5 Şubat 2013 Salı

Kafam karışık ağalar,

Koçum acil bir toplantı yapmak istiyor, normalde acil toplanmayız, hatta zirve öncesi mutlaka görüşelim dedi, haydi hayırlısı. Yazmayı düşünüyor musun dedi, yazıyorum yeaaa dedim, takılıyorum yani, annamadım, beni önce ofisine davet etti sonra öğle yemeği dedi,

Hollaleyyyy,

Yemekte eski ekiple buluştum, ay nasıl konularımız birikmiiişşşşş, yemek vasattı da sohbet şahane idi.

Bu yoğun salı gününü bitirmiş iken,
Hediyelerimi almışken,
Kötü haberler üst üste geliyor iken,
İndirimden Japon yeşil çay seti, kahvaltılık, pilates lastiği, peçetelik, ikeadan 6 renk alakasız ihtiyaç dışı peçete, market kısmından karides almak niye?
Bu aradaaaaaa, pinkberry e gittim bugün ahududulu bir karışım hazırladım, ya ahududuların içi küflüydü, siz naber ya, ölüm ortam güzel, çalışanlar civciv gibi ahududuların içi niye küflüydü?????
Nedeeennnnnnnnn,

Kafa boşaltma adına yapılacak şey mountain mood dinliyorum, kuşlar ötüyor, su sesi, kurbağa sesi, böyle burundan derin nefes alıyorum, gülümsüyorum ve,

işte sen gülüyorsun
ve beni daha geniş bir salona almış oluyorlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder