İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

14 Ocak 2013 Pazartesi

Doğum günü izni

No Pazartesi sendromu bugün, günlerdir bahsettiğim doğum günü izni geldi çattı, güller güzeldir:)

Hangover sonrası bikaç ik profesyonelinden de fikir alarak yeşil çay tost ve godiva da karar kılındı, bu sabah 7 de uyandım ama dur bi'dakka benim işe gitmem gerekmiyor, day off bebeğim.

Slav ırkının elflerinden iki arkadaşımı tarihi yarımadaya uğurladıktan sonra yemek için go mongo'ya gidip ekip ile buluştum izinli günde onlar ile yemek yiyorsam bu onları çok seviyorum demek, sorgulama.
Sonra kendimi alışverişe verdim canım, işte okunacak bişeyler işte izlenecek bileyler, şımartılmak ne hoş. Hediyelere bayılıyorum.
Ara vermek iyidir farklı anket grubuna girmek ise farklı bir deneyim.

Sevgiler,

Coco

















2 yorum:

  1. Ben de bu Cuma kendime doğum günü izni veriyorum.
    Evet
    Çok
    Kıskandım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölgelerin gücü adına:) sen herşeyi yapabilirsin ;) minder yastık cumaya gittim gelicem izni seninki;)))))

      Sil