İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

21 Ocak 2013 Pazartesi

Sağlam kafa sağlam dizde bulunur

Evet neren bozuksa oraya yoğunlaşarsın ya, sanki kalbin orada atar,1 minik kağıt kesiğinden ya da ayak parmağında olusan nasırdan ya da onu vurduğun kapı kirişinden Karpal tünel sendromundan ve de kulak taşlarının yerlerinden oynamasından bahsediyorum.

Kardeşler kendinize iyi bakın. Yılın ortasıydı
Düştüm ben, bildiğin uçarak böyle asfalt zemine laps diye düştüm, uzun yıllardır düşmüyorum iyi geldi, bisiklete de 2 yaşından beri biniyorum halbuki, neyse işte düştüm kabuklar falan inadım inat 2 kanat şeklinde gitmedim doktora, iyileştim, biraz süründüm ama sonra işte farklı spor dalları denedim, step aerobik spinning dersleri derken ne olduysa dizim cortladı ağalar, topuklu ayakkabılar da cabası olmuş olabilir geçen hafta itibari ile sona geldik, ağrı hayatımı etkiler hale geldi. Bugün randevu aldım, işe adadığımdan kendimi anca vakit buldum, gittim, ayakta deformasyon, boyunda ağrı, diz kapağında ısınma ne güzel tarif ediyorum değil mi? Ağrı tanımlarının bu kadar betimlenebilir olması aslında o ağrı ile yaşanabilirliği gösterirmiş. Ağrı eşiği ise bambaşka bir hadise hallerim geldi:)
Neyse evirdi çevirdi yamulttu doktor beni çekti itti sonra birşeyler yazdı not aldı bana uzattı bi halt anlamadım tamam benim yazım yeterince çirkin ama latincem o kadar da iyi değil. MR Çekilecek dedi, niye kimse uyarmadı beni bilmiyorum, kek gibi gittim, bende sanıyorum ki house daki gibi tak tak çıkacağım hemen, nerde. Kakafonik manyak bir alet, sanki bir doktor Who bölümündeyim ve dalek'lerden biri beni esir almış birazdan exterminate diye bağıracak ve puff yok olacağım ..
Ayağımı sabitlediler sonra yarıya kadar girdim makineye bir ses aman tanrım akıl hastanesi gibi, yıllar önce underground bir partiye gitmiştim onun gibi sesler böyle bir yandan hilti var kafamın içinde 3 ayrı sound biri rnb altyapısı biri prodigy stayla 3.sü hilti evet. 1;52 ilk aralarla tekrarlıyor, aynı işkenceyi çekmemek adına kıpırdamıyorum... Bu nasıl bir işkence hassas kulaklarım mafoldu!!!
Tavanı izliyorum delikleri sayıyorum paneldeki.102de sıkıldım, owww yoooo, çıktığımda kafam zonkluyordu ve midem bulanıyordu yeni bir keşfim var hastanede klostrofobik oldum ben, evet.
Sonuçlar birkaç gün içerisinde belli olacak, şunu demek istiyorum No mr yani easy wayden halledin sorunlarınızı, dikkat edin sonra ayakkabılara veda etmek gerekebilir, uf olursunuz, böhü.

Çok üzgünüm sözlük





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder