İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

3 Ocak 2013 Perşembe

işinden mi sıkılıyorsun?

yıldız 650932840

ya yaptığın işi değiştir ya da al kıdem tazminatını siktir git!

insanların enerjisini emmeye ne gerek var güzel kardeşim, al benjaminleri git harca paraları paraları saç saç saç.

insan sevdiği işi yapmalı, insanlardan nefret ediyorum diyen bir ik uzmanı olmasın, dünya barışı olsun, insanlık tüm evrene yayılsın.
Mülakattan çıktıktan sonra idiotta demesin, yöneticiler akıllı olsun!akıllı
sabah geldiğinde resepsiyondaki güvenlik görevlisine hatta servis şöförüne bir günaydın diyemeyecek kadar insanlığını kaybetmemeli kişi.
sürekli şikayet edenler, her şeyi ben bilirimciler, yöneticinin her dediğine muhalefet olanlar(gerçi bazı yöneticiler muhalefet olunmayacak gibi değil azizim).

evrene sizin için mesaj gönderiyorum.

aptallık ve çirkinlik bir tuğla olsa idi siz çin seddi olurdunuz.

f.ck u and get out of here


Yağmur eşliğinde erik satie den bir eser dinleyelim

http://youtu.be/rIjWutnXZz

Derin bir nefes ve serenity now insanity later Ne ara bu kadar kızdım anlamadım?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder