İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

31 Ocak 2013 Perşembe

Sağlık raporu

Yeni işe başlayacağınız dönem hazırlanacak evraklar arasında,

Bazı şirketlerde heyet raporu istenirsen bazı şirketler için aile hekiminden alacağınız rapor ve beraberinde akciğer filmi yeterlioluyor, spesifik işlerde mesela mutfak için portör muayenesi vb. İstenebilir.

Gündemde ise yeni uygulama 100 tl bedel ödeyerek alma söz konusu bu biraz haksızlık değil mi, aile hekimine gidiyorsun ve sana soruyor "herhangi bir hastalığın var mı?" Hayır diyorsun çat veriyor raporu sağlıklıdır iş görebilir diye( bu da ayrı bir grotesk anlayış) ama 100 yetale ödemek neden? Ayrıca doktorların egosu da ayrı bir dert.

İşbaşı sonrası için söylene bilecek şey düzenli sağlık kontrollerini yaptırmanın gerekli olduğu. vücut iflas etmeden son ana kadar beklemeden doktora gitmek önemli, sonra vay efendim step yapıyordum dizim çekti, crossfit yapıyordum sakatlandım, iş atlarken dizim çekme yaptı, kıçım başım oynuyor olmasın.
Sağlık sigortası olanlara sözüm yok, bir sigorta şirketi biliyorum, çalışanların eşleri faydalanamıyor ÖSS' den, eş ve çocukları kapsamıyor.

Alınması gereken çok yol var.

Satışçıların aldıkları eğitimlerle duruş, nefes tekniği, fit vücut sayesinde fark yarattıklarını biliyor muydunuz?

Bir zamanlar uzun boylu olduğu için daha fazla maaş alan insanlar vardı araştırmalara göre..

Neyse bir an önce iş bulun da sağlık raporuna 100 tl bayılmayın.



Coco isyanda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder