İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

27 Ocak 2013 Pazar

En kötü mülakat deneyimleri

Economic meltin olduğu dönem işsizim, ilanlara başvuru yapıyoru ama o arada da hobilerim vakit geçirmeme yardımcı oluyor.

Bir kış günüydü diyelim, görüşme Avrupa Yakası'nda profilo iş merkezi'nde, insan kaynakları uzmanı hem işe alımı hem eğitimi kapsıyor görev tanımı, çok memnunum bu durumdan, gayet mutlu mesut gidiyorum;10:30'da görüşmem. Bekleme odası gibi bir yere alıyor mağazanın içerisinden geçiyoruz o bölüme yanımda bir aday daha var, formları dolduruyoruz ve gayet ASLI tipli bir yönetici ile görüşmeye giriyoruz, giriyoruz derken bence hayali arkadaslarım değil, ben ve diğer aday, rezilliğe gel ona soru soruyor sonra bana dönüyor başka bir şey konuşuyoruz..

Rahatsız bir durum, mülakat bana özel olmalıydı, toplu mülakat bile değil...

Mobil bir pozisyon haftanın iki günü profilo'da olabilirsin gm alemdağ'da diğer günler orada olabilirsin, olabilir misin sence? Tabisii olurum No problem diyorum ki olurdum da, şimdi 2 günde 3 şehirde oluyorum..

Neyse ilerleyen dakikalarda son iş deneyimleri kısımlarını bitirdikten sonra şu anda neden çalışmadığımı soruyor, projemin bittiğini ve de krizin döneminde sonuca biraz daha uzun zamanda ulaşıldığından bahsederken, peki ne yapıyorum' u soruyor. Hobilerimi deşeliyor diyorum işte pilates, Music, sinema ve resim, resimi mıncıklamaya başlıyor anlatıyorum, evet resim yapabiliyorum, neden güzel sanatlara gitmediğimi soruyor sayısal çıkışlıyım kredili sistem bıdı bıdı...
Sonra "belki de bundan sonra kariyerinize resim yaparak devam edersiniz" diyor, ohaaaa

Tamam bazen bir tabloyu 4000 yetaleye okutabiliyorum da hacı bu nasıl mantık? Bu nasıl zihniyet? Bu nasıl insanlık?

-bu sadece bir hobi 25 yıl okudum ben yeaa diye isyan ediyorum içimden kısmi, bu bir hobi kariyerime ik tarafında devam etmek istiyorum diyorum.

Fevkalade mutsuzum, o kadar hazırlandım, uğurlu ayakkabılarımı giymedim ondan böyle oldu belki turuncu olmayınca olmuyor.

Anılarımda yerini aldı, nereden geldi aklıma geçenlerde bir arkadaşım cvplus tarafından mülakata davet edildi Gratis ik için, işte o an serbest çağrışımlar sonra anılar hızla hortladı, Gratis nedir dersen bir sürü sabunun satıldığı ikacısının kariyer koçu misali adaya bodozlama yönlendirme yaptığı ressam ol;) dediği bir mor şirket.

İkacılar da şirketi temsil eder..

Günün lafı mühür kimdeyse Süleyman odur.

Xoxo Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder