İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

21 Haziran 2013 Cuma

alternatif orta dünya başlıkları

sevgilinin evde 'ol de olalım', 'sabrımızı taşırma' hüloğğ gibi sloganlarından sonra bizim saruman için ne gibi alternatifler üretebiliriz?


elf gözlerin ne görüyor legolas???? o sırada legolas maske ile biber gazı sisinin içinde biber gazı oleyyyyyy yapıyordu...

yüzük kardeşliğini sizden öğrenecek değiliz, ow yea

ben ben ben ben göz göz göz göz

bunlar hep yüzük lobisinin işleri

birkaç çapulcu hobbit'e bişeyler olmuş olabilir,

miğferdibi'ne ayakkabıları ile girdiler,

shire'da seks yapıyorlar işte bunlar hep cinsel seks,

biz hangi hobbit'in yaşam tarzına karıştık, onlar da bize karışamaz, alkolü yasaklamadık bunlar sıçrayan midilli'de içmeye devam edebilirler,

arada grima solucandil'de açıklama yaptı tabi... boromir'in babasının hain yardımcısı da çıktı.....

rohan'ı sahipsiz mi sandınız? çapuletler geliyor, gaçhın

beraber yürüdük Isengard'da, ferah çayırlardaki miting'den alıntıdır

mesele 2-3 ent değildir(ent'tir arkadaş sen bir ent meclisi ne kadar uzun zamanda toplanıyor haberin var mı? uhhmmm, ,alaaaaaa diye diye.

2500000 enti ben diktim, ben ithal ettim ama biz Isengard da ağaçları yakıyoruz hacı

yol ver gidelim shire'ı yok edelim,

fangorn ormanları'nı daha da güzelleştireceğiz büyük elçilik yapacağız

tutturmuşlar bir white gandalf,

o sırada necati şaşmaz gelir, acil değil çabuk çabuk, fosforlu kedi gözleri falan,

elfçeyi, cüceceyi sizden öğrenecek değiliz, rün yoktu burada biz yaptık!

benim ork kardeşlerimin üzerine işediler,

goblinleri evde zor tutuyoruz,

afedersiniz shire sidik kokusundan geçilmiyor!! hasan gaçhan da nereye sıçacağız desteği ile yerini aldı...

shire'a çok güzel bir kent müzesi yapacağız, karşısına da opera binası dikeceğiz.

benim nazgul'üm orantısız güç kullanmadı tüm rohan'da kullanılıyor biber gazı, urukrailerimi rahat bırakın onlara kitap okumayın. o beyaz gömlekli vardı bi tane o noldu acaba?

toki rohan'a ev dikecek, shire'a hatta mordordakilere benzeyecek.

üç bej çapulet'in kurduğu yüzük kardeşliği nedir ki? benim belediye başkanlığım zamanında... Elflerde bize destek veriyor(ahahahahahah)

saruman'ın .ötünün kılıyığğkk(hop white tv'ye 23000 artı eksi tl rtük cezası)

gandalf'ı zamandan asude kıldınız, yüzüğü çaldınız, saruman'ı yedirmeyiz!! gerçi gandalf AK gandalf oldu ama neyseeee..














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder