İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

14 Haziran 2013 Cuma

Coco: kız kurusu ilişki gurusu



İlişki gurusu şapkamı taktım, ağalar.
Malum atlas'ın verdiği tavsiyeler sayesinde hayatım bombok oldu bir dönem.
Sizli bizli konuşmalardan, bro'ya geçtik kamyoncu stayla ve hatta banane abi gibi cümlelerle paçozlukta bir dünya markası olma yönünde ilerledik hep birlikte.

Bir erkeğe yok ya zahmet etme ben kendi kahvemi alırım dediğinde onu hafif hadım etme durum söz konusu olabilir.
Ya ofis kankalarım bile bana prenses gibi davranırken boyfriende saçmalamak neden?
Benim sırf arabanın kapısını açıyor diye adamın biri ile evlenen bir arkadaşım var, ben de kendimi nazlı falan sanıyorum.
Diyorum ilgiyi severim ok de ayar yok işte uzun süre sahalardan uzak kalınca, hesabı ödemeye yeltendiğimde bakışlarıyla beni koltuğa çivileyen centilmen pampalarım var benim.

Kutlu ile geçenlerde yemekte buluştuk bir iş görüşmesinden çıktım onun ofisi yakınlarında şişlideydi görüşmem, sonra Cevahir'de yemek yiyelim dedik, bekliyorum kapıda geliyorum 1,5 dakikaya aaa bi de ne göreyim ellerinde çiçekler sürpriz yapmış canım arkadaşım. Yemek öncesi de fotoğraf çekip paylaştı, aman tanrım sosyal çevrem ne kadar velveleci! Ya sizin normal! Pampalarınız size çiçek almaz mı, küçükken kucaktan düştünüz de tutan mı olmadı sizi??  Pampa başka hayatım başka. Ama sorarım gerçekten pampa durup dururken çiçek alamaz mı yahu? Çok mu saçma geliyor size? Valla değiştirin o zaman sosyal çevrenizi.

Ve bu noktada anlıyordum ki bi'şeyler yanlış gidiyor, hem ayaklı kütüphane hem ayarmatör olarak hayat zor. 

Fırsat yaratmalısın hacı, 
bırak arabanın kapısını açsın, 
kahveni alsın, 
senin yerine sipariş versin, 
hatta hesabı ödesin bazen, 
mekandan çıkarken kapıyı tutsun beline dokunup yönlendirsin , 
meyve soysun, 
böğürtlen suyunu getirsin, 
sana çikolata alsın hatta dark çaklıt ile yeşil çay kombinasyonundan bahsetsin,
hatta gün içerisinde yemek için buluştuğunuzda çiçek getirsin ofise ellerinde çiçekler ile gir, 
sabahları günaydın falan desin mesaj atsın işte bunlar hep ilişki yönetimi. 
Bunlar güzel şeyler.

Hastayım geberiyorum bir gün hem boğazım ağrıyor hem halam gelmiş( hiçbir hala periyodik olarak gelmez, hiçbir hala yüzünden ağrı kesici alınmaz eser miktarda anla bunu) kıvranıyorum böyle buna rağmen yiğitliğe bok sürdürmeyip mutfağa doğru hamle yapıyorum, neymiş suyumu kendim alabilirmişim. 
Coco, cidden salaksın yavrum, sancılar içinde kıvranırken mal mısın? Neyin gururu bu? Almışsın raporunu doktor eşek gibi 2 günlük rapor vermiş, yat dinlen sana baksınlar demiş, olayın ne hacı? Sana sevgilin bakmayacak kim bakacak yöneticin mi? Yuh artık yöneticini evine de mi davet ediyorsun...

Aman aynı salak bronşit olduğunda bir yandan aday görüp bir yandan nefessiz kalıp yığılmamış mıydı toplantı salonunda?
Artista işte. 
Yok ama okulda da böyleydim ben, zehirlendim hastaneye kaldırdılar, eve getirdiler kimseye haber vermedim evde kendi kendime iyileşmeye çalıştım. Ayyyy deli, modern tıbba inanmıyor ya da insanlardan bir şey istemek bu kadar zor.

Ne o öyle maço tavırlar, yok çay getir falan.
Ağzını mağzını kırmak lazım öyle erkeklerin, 

Ama kıskanmıyorsa kalksın annesi ile altın gününe gitsin, affedersin. 

Ya eski sevgilim bi'şey ister misin diye sorduğunda seyahat dönüşü beyaz şarap diyebilmem 2 yılımı aldı alowwwwwww, al sana gelişim alanı, insanlardan bir şeyler iste!



Hadi öperler,

Kimse de iyi geceler falan demedi bugün saçma sapan rüyalar görmesem yine geçen gece başbakanı yangından kurtarıyordum 2 küçük bebekle, yek yeaaa uk başbakanını...

Always yours,

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder