İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Haziran 2013 Perşembe

Atlas saçmalatmaca/ çıktığın varmış/ networking

İlişkiler üzerine genel bir bakış atıyoruz, sevgiliye networking olmaz deme, yeri geldiğinde sevgili senin için yeni ev bulur yani eski iş arkadaşı yeni sevgili bkz: atlas





Atlas: Lan 
Coco: Söyle yavrum
Atlas: bilmiyorum, genelde bilmiyorum... Genelde aslında durumumum bu olması seksiliği..
Coco: Ne içtin lan yine?
Atlas: Alkol yassah bazı şeyler işte, kafam harika, tv izlemiyorum, futbol başlasın, fener ceza almasın, yakarım lan parkınızı( bunu diyen adam günlerce Park'ta uyudu yetmedi izmirde direndi)
Coco: hell No fak! No futbol
Atlas: Olm kız arkadaşıma açılamıyprum ahajsksjsj
Coco: yok canım! Siz??? Nasıl olur, niye hacı
Atlas: Yaa ben hemde! Şaşırtıyorum bazen kendimi, istemiyor olabilirim ama istiyor da olabilirim, dayak istiyor olabilirim. 
Coco: abi seviyorsan git koklayarak öp bence, seviyorsan git konuş bence, sevmiyorsan metrobüs durağı şoradaymış dersin
Atlas: ahahahaha ya o piç atlas öyle olmak istemiyorum
Coco: insan sevdiğini hiç üzer mi? İt!!!
Atlas: ahahahahaha hiç fotooraf var mı lan
Coco: yok gerizekalı, direnmeye gittik şarjımız bitti hatırlarsan, kanıtımız bile yok anca martı fotorafları
Atlas: olum bazen çok salakmışız
Coco: gerizekalıyız lan biz
Atlas: aypedle çekmedin mi lan beni? Çekemediysen anten tak-(/)/)-€/!/€/'
Coco: döverim seni! Ahahah çok yakışıklısın lan, ne dieceksin kıza? Ben icazet veriyorum git konuş, çiçek al , ağzını burnunu kırarım, neci bu kız? Adı neydi?(farkındaysan çok hızlı soru sorarım)
Atlas: ahahaha  Gülay( bak isim sorulduğunda insanlar cevap veriyor genelde yok öyle söylemem falan) Marmara iletişimci
Coco: süper, her türlü yürür hacı, takıl sen
Atlas: ya bağalım hacı işte 
Coco: ne ayaksın lan? Get stoned?
Atlas: o son nefesi almayacaktım
Coco: abi seviyorsan git zıbar bence gece olmuş 4, martılara benden selam söyle ayrıca praktiker Türkiye pazarından çekiliyor ankastre falan lazımsa senin inşaata gidip yağmala bence ahsjdndumodödldö

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder