İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

30 Haziran 2013 Pazar

Kartvizit örneği

Şimdi sizlerle bir kartvizit nasıl olmalı isimli görseli paylaşacağım.
Evet helvetica extra light yazı karakteri olmasına gerek yok, ünvanın yeterince açık olsun yeter.

Bu örnekte göreceğimiz üzere Beylikdüzü insanları çok hoş, kendi egolarını eşlerinin egolarının üzerinde tutmuyorlar, etiket kullanırken aile hayatına bir vurgu bir gönderme söz konusu.

Kimim ben? Neyim ben isimli bu çalışmayı sizlerle paylaşmaktan onör duyarım, diego dur Allah'ını seversen zaten ortalık karışık diyerek bazı beylikdüzü sakinlerini bu konunun dışında tutuyorum.

Şarkı olarak da gulyabaniyim ben hepinizi yerim ben diyorum,






Şapşahane pazarlar,

Tünaydın bazı insanlar ve Türkiye'nin bir bölümü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder