İzlekler için Sosyal Medya

Yıldız tarihi Ekim 201116627283838

oha thor pilot olmuş

aynen böyle,

perşembe günü saw'dım yine, @saw diye sosyal paylaşım sitelerinde fink attım sabah, ohaaa bugün de halk günü sabiha gökçen'de falan diye gözlerime inanamazken, önce bi' arkadaşımın sevgilisini gördüm, sonra sabahın köründe japon turistlere kartlı arama konusunda yardımcı oldum o müthiş ingilizcemle( i tried yani), arbys'de kahvaltı yaptım sonra 310 nolu kapıya doğru yola koyuldum. yine otobüse bindik tabii 50 kişi mi ne sığıyor bilmiyorum, 2. ye binebildim ben, nasıl soğuk hava, her yerim dondu evet. indim otobüsten uçağa bineceğim yanımda bi tip richard grieco'nun genç ve daha yakışıklı hali ama adana versiyonu, böyle yakışıklı amacalar ayrıca yakışıklı teyzeler. 5 dakika falan merdivenlerde bekledik, işte o arada gördüm onu, lan pegasus thor'u pilot olarak almış, sol elinde şövalye yüzüğü var, saçlar omuzlarda, sarışın küpeli bi' pilot. motivasyon kaynağı,güzel insanlar görmek sabah sabah insanın içini açıyor, görüşmeler öncesinde.

oturdum emergency exit'e taktım kulaklığı bacak bacak üstüne attım, hemen kitap okumaya başladım, dün sakız almayı unutmuştum, bugün unutmadım, çantam bi' adaya düşsem gerekecek herşey ile dolu. uçak yolculuğunda kolay okunan kitap okuyacaksın azizim, rapordur, makaledir falan cıx, al pucca oku, bir apaçi masalı oku, cinayet romanı falan oku ... boşalt beynini

thor efendi şahane sürdü uçağı erken vardık o nedenle şöförü! beklemek zorunda kaldım, sağol thor, teşekkürler sipirmin.

istanbul 9 dereceyken adana 20 derece, temmuzda isyan ediyordum sıcağına ama kasım ayında adana da bir başka oluyor, ankara değil sadece:p

öğlen yemeğe gittik 5 ocak diye bir kebap'çı, hanım hanımmmmmmm, 5 ocak bir kebapçı ismi değil! adananın kurtuluşudur, wuhuuuu, şahane, göz kamaştırıcı bir şölendi, vedat milor benliğim alter egom ne diyorsan meydana çıktı, biz istanbul'da saçma sapan şeyler yiyoruz en azından köpek maması diye nitelendirebiliriz, işte en büyük kötülüğü o noktada yapıyor, beni ağırlayan bölge müdürü:) böyle güzel bir yere götürmemeliydi ama yine on bin baloncuk kendisine, verdim şukuyu.

İnsanlar isimleri ile yaşar, nedir mesela benim adım Coco cennetten düşen ilk coconut tanesi ama memati olsaydı fena olurdu, işkembeden oraya buraya sallardım.

oha kapanışı stefan salvatore'un adana şubesi ile yaptım, unbeliavable bi' gün çüş oha, aday the vampire diaries'ten fırlamış gibiydi, birazdan da damon gelir o iş tamam hacı dedim, rüyadasın lan, sabah thor ile uç stefan ile mülakat yap, bölge müdürü sebasçın vettel'e benzesin, richardla yanyana uç falan, kesn uyurken popo açıkta kaldı.

son ziyaretten sonra adana candır diyorum:) tabii cuma olmaması nedeni ile tatil beldelerine geçemedim.

Adana'nın sarışın olmaya çalışan yakışıklı esmer teyzelerine selam olsun. Bir Şenay düdek 2 onlar.