İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

25 Haziran 2013 Salı

Yeni başlayanlar için batıl inanç edinme kılavuzu v.2

makas ya da bıçağı verirken elden verme(biraz saçma oldu), elden alma yani, masanın ya da tezgahın üzerine bırak, bir de tükür üzerine yoksa kavga çıkar.bu biraz pis bir yöntem yani hijyenik değil o nedenle arkadaşım İzi bu nedenle tercih etmiyor elimde olan makası da almıyor??


sordum soruşturdum;

*celo bir batıl inanç söyler misin?
-ablacım benim yok ki totem yapsak?
*lan senin olması gerekmiyor deli.(cevab veremedi)


oklava elde iken üzerinden atlanmaz. atlayanın karnı ağrırmış, ben bilmem.

siyah kedi görünce saçını çek, uğursuzluk gelir sonra, hımf beğenmedim


Pınar: "lan ben ne düz bi insanmışım,gece tırnak kesilmez olur mu?gerçi ben keserim saat maat bana ne" diyor.


evet anket yapıyorum hala sonuçlar ilginç, sorduğum herkes benim yok diyor, lan! senin yok, onun yok, benim yok! kimin lan bu kadar batıl?

devam edecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder