İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

5 Haziran 2013 Çarşamba

What happens in roadtrip stays in roadtrip

Well, nerede kalmıştık?

Aldım Venedik maskemi gittim, neden olmaz mı? :)

Pelte gibiyim, yürü yürü, laf anlat, yeni insanlarla tanış, dinle dinle, izle izle.

Küfür, çok küfürlü bir içerik evet, bildiğin küfür.

Kızgınım bildiğin, daraldım yani, her bok yarım kaldı.

Twitterı takip edip haber kanallarını kontrol etmekten, acaba şimdi nereye ne olacak demekten, akşam akaretlerde sis yemekten, yeni küfürler öğrenmekten, düşen kaldırmaktan, düşmemeye çaba göstermekten, klişe esprilerden, y kuşağının olayının yeni farkına varan ve bundan ne yazık ki yaklaşan tespit yapıp günü kurtarmaya çalışan idiotta tv figürlerinden.

Ne sandın göt?

30'yaşından sonra devrimci olmak zaten zor, aktivist maktivist derken yollara çıkmak, tatili yarıda kesip İstanbul'a dönmek, yetmedi İstanbul girişinde çember sakallı hacı dede yüzünden kaza atlatmak sabahın köründe...

Sen hala bıdı bıdı, samimi değilsiniz, hiş de bile değilsiniz. Va efendim yeni bir nesil geliyormuş vay efendim bunlar çok komikmiş mizah anlayışları varmış. Ee ne sandın politik fikir beyan etmiyor ya da politika konuşmuyor diye aptal mıydı bu çocuklar?

Özgürlüğümüz en sevdiğimiz şey farkında mısın? Sedanter hayatımızın içine edildiği için noluyo beaaa deyip yollara döküldük, klavyeden destek verdik, sen benim kişisel alanıma tecavüz ediyorsun, sen benim kulaklarımı ağrıtıyorsun, ne yazık ki moron değil bu kitle solo test oynayıp bilgin olmaya çalıştık lan biz! Sonra zler sonra milenyaller geldi, artık bu kafayı geç hacı, ne malsınız? Ne kadar idiottasınız acaba? Atla deve değil, genç nüfus bu, siyasi mizah yoktu sinkafla geliyor, iyi de yapıyor. 

Değişik manzaralar, hoşgörü, ne bileyim işte buzdolabından bir şey isteyecekse annesinden izin alan bir nesil lan! Sosyal Medya'dan da mı haberin olmadı, bugüne kadar okumadın mı? 


Bunu anlatan en iyi şarkı sanırım yeni türkü'den gelir bir Can Yücel şiiridir(hah anılman'in en sevdiği isim can ahahah) başka türlü bir şey böylelikle gezi içnde bir hippy cumhuriyeti kurulur, sen orada şaşkın bakışlarla acaba TV'de beni çağırdıklarında ne anlatsam kimin tarafını tutsam diye kara kara düşünürsün.

Negzel hayatımız vardı ota boka karışmıyorduk:) şaka lan ewww benim de siyaset konuşan halim hiç çekilmiyormuş bunu gördük.

Eve geldim, ayaklar hobbit, yardımcı 1 haftadır direnişte, evi bok götürüyor, hayır dirensin tabi çok şahane, asıl bomba bu ara çalışsaydım nasıl olacaktı? Gerçi kaos zamanı şahane işler çıkarıyorum belki de şehirdışında olurdum hem orada stres atardım hem buralarda hollaley hollaley lölö yani.

Aralıksız 24 saat konuşup dinleyip yolculuk yaptınız mı, yoğun duman altında, ya yaşlanınca hiç çekilmiyormuş ayaklar oldu hobbitx2  o derece leş,  akıllı cihaz şarlarına tapar haldeyiz, anı yakalayım derken maymun oluyorsun, aman ne kadar mutluyuz, bak bak ne şahaneyiz( bu arada öyleyiz). Neyse tıngır mıngır kordonda oyalandıktan sonra 2 saat geç gittik düğüne şehir içi trafiği bildiğin bok, olaylar, otobanı kullanmayın dediler, ok de ormanı bulmak için baya bekledik ışıklar protestolar kapatılan yollar nedeni ile yetmezmiş gibi, siri ile konuştuk, sonra bulduk işte, atlas yolun ortasında kıyafet değiştirdi piii, arabalar gidiyor geliyor, amerikan filmine döndü olay bildiğin indie olayındayız, bu arada yaptığımız dedikodunun haddi hesabı yok, sonra farkettik ki yola park etmek iyi bir fikir değilmiş, zira o hayvani topuklarla çakıl döşeli yolda 1,5 km yürümek zorunda kaldık, en seveiğim şey konformist bir pislik olan bünyemim gecenin o saatinde o topuklarla yürümesi.
kalabalık bir masaya dahil etmişler bizi, herkesle tanıştık, okuldakilerle atlası tanıştırdıktan sonra damadı aradı gözlerim, owww yea damat yakışıklı olmuş hacı, oğlan tarafıyız biz. Yalnız aradan yıllar geçtikçe aradaki mesafelerin ne kadar çoğalmış olduğunu görüyorsun her anlamda zoraki gülümsemeler, eski birkaç anı ay nasıl efsaneydik, hacı ben hale efsaneyimler, evlenenlerin pişmanlıkları yüzünden okunan ya da bak benim çombalaklarım da var bakışları vb. 
Neyse hanım hanımcık oturup sonra kalkarız dedim zira sonra atlasın şakalarına maruz kalmak, aaa bi dakika unuttum bu daniel arkadaşımız yola çıkacağımız saatte ortada yoktu, Taksim'e gitmiş sonra şarjı bitmiş neyse dedim 12 ye kadar bekleyeyim olmadı uçak muçak olmadı kendi imkanlarımla uçarak falan gideyim, tam bileti alırken aradı, yettim geliyorum diye. Neyse doğum gününü falan da kutladığımız için akıllı uslu takılırken damadı tebrik etmeye gittik volken ile sonra damat bizi piste götürdü iyi mi, ilginçtir izmir ahalisi 9/8liki çok seviyormuş, sonra halaya geçtiler e biliyorsunuz sertifikalı bir halaybaşıyım ben. Fiyuvvvv, gelini gönderdik kabarık elbisesi ile uyum sağlayamayacaktı malum lider olarak onu yönlendirdim böeee, neyse 1.90 lık iki adamın arasından sıyrılıp pozisyonumu aldım, lölölölö Van tu tıri foro evet hacılar çektim halayımı, bekleneni yaptım benden, o noktada kültür şoku yalıyorum diyerek atlas tarafından fişlendik ve sosyal medyada dalgamızı geçtiler, bana gülüyolar:(

Yağmur yağdı, al sana kır düğünü, çotonk sıçana döndük:) 

Çıktık yola önce volken i bıraktık Hatay mı ne öyle bir  yere, kaldık protestoların arasında sonra yollar kapandı alsancaka almadılar bizi yemek bulamadık iyi mi koca şehirde Efes'e gidecekken canımız sıkıldı geri döndük lan, ahahahah, rezalet izmir de deniz böceği yiyemedik! İzmşr bir değiştikti bu kez farklı 

Shire'a benzeyen yerlerden geçtik, Susurluk'ta ayran içtik, slogan attık, gözlüklerimizle fotoğraflar çektik, sonra Bursa'ya girdik, yağmur durdu, müzik dinlemek geldi aklımıza Şevket Uğurluer dinledik, owwww yee No non noooooooo, please plase baby please let me gooooooo, el salladık bursa nın kameralarına, herkes uyuyordu, kimse bize kahvaltı hazırlamadı biliyor musun :) neyse topçularda uyudum ben:) yea İstanbul a dönmek ne şahane. 

Kafam olmuş at kafası eve gelince uyudum 2 saat, uyandım sonra dünya nasıl değişik bir yer, eski sevgilim evlendi yaralı stayla:) neaaa bugün farkediyorum ki beni Facebook sayfasında silmiş arkadaş listesinden denyoya bak 2 gün önce davetiye getirdin noluyo yeaaaaa, halbuki şahane yazı yeteneğim ile 2 hafta önceden müstakbel eşini ve kendisini kutlamıştım, en azından fotoğrafları görseydim. Elimi tutan evleniyor bu bizde eski aile geleneği ya da laneti mi deseydim:) varsa evde kalan geleyim bi dokunuş bak şahane şifacıyım:p 

Evimde sinek ölmüş benim çok büyük dertlerim var benim, ciğerlerim acıyor lan!!! Okumam gereken kitaplar var, bu arada büyük haber 5 kilo verdim, dişçiye gittim artık şapşahane bir gülüşüm var, bak bir yanda ıssız adam filmi var star da bir yanda haberlerde erken emeklilikte kadınlar için pozitif ayrımcılık yapılabileceğini söylüyor, kadınlar erken emekli olsun mu? Çocuk doğurma, yıpranma payı amortisman falan? Doğum izni nedeni ile kadının aile yapısında aktif yer alması ve sonra eeee bu ne yea sap çalışma gücü mü artacak? Zaten hala yönetici olamadım acayip uyuzum. Yalnız bu Alper şu havuçlu  tarçınlı kekin tarifini vermedi ya, yuf olsun kendisine. 

Bu anlamsız yazı burada bitsin

Suyumuz toma'dan gök Tengri korusun komadan,

Ocuupy'ın en güzeli harika sloganlar ve şarkılar ve  tabii ki harikalar yaratan çarşı grubu değil mi zaten? 

X, Y, Z kuşaklarına selam olsun, i lev Y

Gecenin Coco'su



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder